Double Degree UER and St. Mary’s University Twickenham London

17 Maggio 2023

Ampio spazio al dialogo per lo sviluppo del nuovo Double Degree in collaborazione tra UER e la St. Mary’s University di Londra, che consentirà agli studenti magistrali UER di conseguire anche la laurea in International Finance and Accounting.

All’incontro con visita del campus con Il Vice-Chancellor della St Mary’s University, Anthony McClaran, hanno partecipato il Rettore P. Pedro Barrajón LC, il Prof. Aniello Merone, Delegato del Rettore e Coordinatore delle Relazioni International e il Prof. Giovanni Farese, Coordinatore della Laurea Magistrale in Economics and Management of Innovation.

Vice-Chancellor of St. Mary’s University Twickenham London, Anthony McClaran, has visited the campus of Università Europea di Roma (UER) to discuss current and future collaborations.

Meetings were joined by father Pedro Barrajón LC, Rector of UER, Professor Aniello Merone, Rector’s Delegate and Head of the International Relations Office, and Professor Giovanni Farese, Director of the Graduate School in Economics and Management of Innovation.

Topics discussed included a new Double Degree program which will allow UER graduate students in Economics and Management to graduate also from St. Mary’s master programme in International Finance and Accounting.

LEARN MORE

Nuovo bando per Prova Pratico Valutativa

23 Aprile 2024

Abilitazione alla professione di psicologo in UER